שירותי רכש

  • הוראות ונהלים להוצאת הזמנות רכש
  • טפסים
  • פרטי התקשרות

הוראות ונהלים להוצאת הזמנות רכש – הפקולטה להנדסה


הזמנה קטנה – עד 3,500 ₪ כולל מע"מ

יש לצרף את הפרטים הבאים:

א. טופס הזמנה הכולל חתימה של מורשה חתימה + קטגוריה מתאימה+ סעיף תקציב

ב. הצעת מחיר


הזמנה ישירה – 3,501-15,000 ₪ כולל מע"מ

יש לצרף את הפרטים הבאים:

א. טופס הזמנה הכולל חתימה של מורשה חתימה + קטגוריה מתאימה +  סעיף תקציב

ב. שתי הצעות מחיר

שימו לב! במקרה של ספק יחיד יש לצרף טופס תשומות


רכש מקומי – מעל 15,001 ₪

יש לצרף את הפרטים הבאים:

א. טופס הזמנה הכולל חתימה של מורשה חתימה + קטגוריה מתאימה +  סעיף תקציב

ב. שלוש הצעות מחיר

שימו לב! במקרה של ספק יחיד יש לצרף טופס תשומות


רכש יבוא

יש לצרף את הפרטים הבאים:

א. טופס הזמנה הכולל חתימה של מורשה חתימה + קטגוריה מתאימה +  סעיף תקציב

ב. מעל 3,500 יש לצרף 2 הצעות מחיר

מעל 15,000 יש לצרף 3 הצעות מחיר

שימו לב! במקרה של ספק יחיד יש לצרף טופס תשומות

ג. טופס הצהרת יבוא

ד. הזמנות דרך אתר אינטרנט – יש לשלוח לינק ישירות לפריט הנרכש במייל.

שימו לב! רכישת שירותים מחו"ל (פרסום מאמר, דמי מנוי, רכישה ורשיון תוכנה) יש למלא טופס תשלום עבור שירותים מחו"ל ולהעביר למדור ספקים, אגף הכספים


​הזמנת מלאי/הסכמי מחירונים

יש לצרף את הפרטים הבאים: א. טופס הזמנת מלאי הכולל חתימה של מורשה חתימה  + מק"ט מקטלוג פריטי מלאי מיחידת הספקה + סעיף תקציב.

 

שימו לב!

* "הזמנה בדיעבד" – חל איסור מוחלט לבצע הזמנה בדיעבד (הזמנת כיסוי), בעתיד ובהתאם להחלטת הנהלת האוניברסיטה, הזמנה בדיעבד תגרור קנס בגובה 20% מערך ההזמנה.


** ספק שאינו מופיע ברשימת ספקי האוניברסיטה – יש לפנות ליחידת הרכש.

 

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>