שבוע maSKILLim סמסטר ב' תשפ"ו
בית הספר להנדסה ביו-רפואית מקיים החל מה-31.5 את שבוע maSKILLim השני לשנת תשפ"ו.
תכנית maSKILLim מחדשת את דרכי ההוראה בבית הספר, משפרת את חוויית הלימודים ומכשירה את הסטודנטיות והסטודנטים להשתלבות מיטבית בתעשייה ובמחקר.
עשרות סטודנטים נרשמו לסדנאות ולהאקטון. צפויים תוצרים מרגשים ומשמעותיים.
אלה הפעילויות אשר יתקיימו בשבוע זה:
אירועים
16
יוני
15:00
Physical Electronics Seminar :Highly Selective Ion Separation Using Ratchet Based Ion Pumps with Additional Degrees of Freedom
סמינר שמיעה לתלמידי תואר שני ושלישי
17
יוני
11:00
פרופ' אמריטוס אברהם גובר - דוקטור לשם כבוד באוניברסיטת אריאל בשומרון
הציבור מוזמן
22
יוני
9:00
יום הפקולטה 2026
הציבור מוזמן

