ד"ר אינס צוקר, TheMarker, אוקטובר 2020

תמונה: 
ד"ר אינס צוקר
הצף את פרטי הקוביה: 
תקציר: 
חברות המים המינרליים טוענות שהמהפכה הירוקה הגיעה גם אליהן. אז למה הפרסומות שלהן מזכירות דווקא את אלה של חברות הטבק?
האם יש הרחבה: 
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>