נוהל הזמנת מחשב חדש

נוהל הזמנת וקבלת מחשב חדש

 

יש להתייעץ עם מתאם המחשוב לפני הזמנת המחשב לצורך התאמתו לצרכי המשתמש.

יש להזמין את המחשב עם מערכת הפעלה מותקנת עליו (כיום מומלץ ווינדוס 10).

המחשב יוזמן בשמו של איש הסגל האקדמי (בעל התקציב).

מחשב חדש שיסופק ע"י ספק למחסן התחומי, יועבר לצוות המחשב לצורך בדיקתו והמשך התקנתו ע"י מתאם המחשוב שיוחלט ע"י מנהל הHelp-Desk   .

מתאם המחשוב יעדכן את מזמין  המחשב על קבלת המחשב .

על המזמין של המחשב להיכנס לפורטל  .My Tau

ולבצע "רישום מחשב חדש"  – מוקף בעיגול אדום ומודגש בצהוב

 

לאחר בחירת מערכת ההפעלה ואישורה אמור להתקבל דוא"ל  עם וואוצ'ר (קבלת תקליטורים ממרכז החישובים) וקוד אקטיבציה אותו יש לשלוח למתאם המחשב ביחד עם טפסי ההזמנה.

יש להעבירו למתאם המחשוב על מנת שהוא/היא יבדקו האם המחשב שהתקבל מתאים למפרט הרשום בהזמנה וכן לצורך ההתקנות הנוספות שנדרשו.

במידה ורוצים להתקין תוכנות נוספות בנוסף למערכת ההפעלה יש לציין זאת.

יש להעביר את הרישיון עבור תוכנות הזקוקות לכך (שאינם חינמיות – כדוגמת אדובי פרו)

 

לידיעת כלל המשתמשים :

 

צוות המחשוב בפקולטה מפעיל מוקד תמיכה ודיווח על תקלות .ניתן לפנות באמצעות טופס פתיחת תקלה לכתובת :

http://web.eng.tau.ac.il/helpdesk/

 

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל:

ישראל שיינברגר- ראש צוות המחשוב –טל: 7991

E-mail: israels@eng.tau.ac.il

חדר 410 ,בניין הנדסת תוכנה

 

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>