חברי סגל ותחומי מחקר - הנדסה ביו רפואית

0553 המחלקה להנדסה ביו-רפואית

ראש מחלקה: פרופ' מיקי שיינוביץ

חברי סגל המחלקה - תחום פעילות

 

פרופ' דוד אלעד

בניין למחקר רב-תחומי, 408, טל' 6408476, elad@post.tau.ac.il

ביו-הנדסה ומכנו-ביולוגיה במערכות הנשימה והרבייה, ביומכניקה של התפתחות מערכות עובריות, ביו-הנדסה של אכילה בתינוקות, מודלים חישוביים במערכות פיזיולוגיות.

 

פרופ' עופר ברנע

בניין למחקר רב-תחומי, 308, טל' 6408658, barneao@eng.tau.ac.il

מערכת הלב וכלי הדם, מודלים וסימולציות של מערכות פיזיולוגיות, עיבוד אותות רפואיים, מדידות ומכשור ברפואה.

 

פרופ' ישראל גנות

בניין למחקר רב-תחומי, 414, טל' 6406711, gannot@eng.tau.ac.il

דיאגנוסטיקה רפואית לא פולשנית באמצעות אופטיקה ולייזרים. אינטראקציית לייזר-רקמה. דימות תרמי, ספקטרוסקופיה., מגנטו-אופטו-אקוסטיקה.

 

פרופ' עמית גפן

בניין למחקר רב-תחומי, 407, טל' 6408093,  gefen@eng.tau.ac.il

ביומכניקה ואדפטציה של רקמות ביולוגיות, ביומכניקה של מערכת השלד והשרירים, התנהגות מכאנית של רקמות בריאות ושינויים בהתפתחות מחלות ופציעות, הנדסת תאים ורקמות.

 

פרופ' חיית גרינשפן

בניין למחקר רב-תחומי, 309, טל' 6407398, hayit@eng.tau.ac.il

עיבוד וניתוח תמונות רפואיות; עיבוד תמונה, ראיה ממוחשבת, מערכות סיווג ולמידה; מערכות הדמיה: CT, MRI,Ultrasound; עיבוד תמונה במערכות דינמיות; אחסון ואחזור מידע ויזואלי על סמך תוכן במאגרי תמונות.

 

פרופ'  מיטל זילברמן

בניין למחקר רב-תחומי, 413, טל' 6405842, meitalz@post.tau.ac.il

ביו-חומרים פולימריים מתכלים סינטטיים וטבעיים, התקנים רפואיים מושתלים משחררי תרופות ליישומים שונים, השפעות תהליך←מיקרומבנה←תכונות בביו-פולימרים מתכלים ויציבים, הנדסת רקמות.

 

ד"ר שרון זלוצ'יבר

בניין למחקר רב-תחומי, 405, טל' 6409940, sharonz@eng.tau.ac.il

מודלים מתמטיים ופיסיקליים של הולכה חשמלית בלב ובמערכת העצבים, מידול תעלות יונים, פתולוגיות של הולכה חשמלית – תופעת ההחזרה, רוטור ו- spiral waves, שדות אלקטרו-מגנטיים ברקמה ביולוגית, עכבה חשמלית, פתרונות נומריים למד"ח.

 

ד"ר תמיר טולר

בניין למחקר רב-תחומי,406 , טל' 6405836, tamirtul@post.tau.ac.il

ביולוגיה מערכתית חישובית, ביולוגיה סינטטית חישובית, מידול ממוחשב של תהליכים ביופיזיקאליים תוך-תאיים, מידול והנדסת רמות הביטוי של גנים, אנליזה של מידע גנומי בקנה מידה רחב, אלגוריתמים לפתרון בעיות בביולוגיה מולקולארית, ביולוגיה מערכתית אבולוציונית.

 

ד"ר אורי נבו

בניין למחקר רב-תחומי, 411, טל' 6407542, nevouri@eng.tau.ac.il

חקר מוח, דימות ממושקל דיפוזיה (Diffusion Weighted Imaging), כימות תנועת מולקולות מים בתאי עצב, ביו-פיזיקה של תאי עצב, עקה בתאי עצב,NMR  ודימות בשדה נמוך ולא הומוגני, מודלים של אוטואימיוניות ושאלת עצמי-זר במערכת החיסון.

 

פרופ' שמעון עבוד

בניין למחקר רב-תחומי, 306, טל' 6407397,  abboud@eng.tau.ac.il     

עיבוד ספקטרלי של אותות א.ק.ג., מודלים של הפעילות החשמלית בלב ובמוח, ניתור הפעילות החשמלית של הלב בעוברים, אנליזה של אותות פיזיולוגיים בעלי משרעת נמוכה, אנליזה של פלוקטואציות במערכות ביולוגיות, עיבוד תמונות מוח לפתרון בעיות חוסר סימטרייה, טל-רפואה, ביו-טכנולוגיה.

 

פרופ' (אמריטוס) שמואל עינב

בניין למחקר רב-תחומי, 409, טל' 6409418, einav@eng.tau.ac.il

זרימה במערכות ביולוגיות, זרימת דם בלב ובמערכת כלי הדם, עזרי לב מלאכותיים, מודלים נומריים של מערכת כלי הדם, התפשטות גלי לחץ, מאמצי גזירה ופעולתם על תאים ורקמות ביולוגיות, הנדסת רקמות.

 

פרופ'  מיקי  שיינוביץ

בניין למחקר רב-תחומי,  412, טל' 6409451, mickeys@post.tau.ac.il

מחקרים בפיזיולוגיה קרדיווסקולרית במאמץ הכוללים בחינת החשיבות של דופק התאוששות ממבחן מאמץ כגורם פרוגנוסטי לתמותה קרדיווסקולרית, ניבוי ההספק האנאירובי ממבחן מאמץ אירובי, פיתוח מערכת לניטור שווה הערך הנשימתי במאמץ, פיתוח אלגוריתם למתן הנחיות לאימון גופני, ופיתוח אלגוריתם לאבחנה מבדלת של פתולוגיות ממבחן מאמץ קרדיופולמונרי.

 

ד"ר נתן שקד

בניין למחקר רב-תחומי,  410, טל' 6407100, nshaked@post.tau.ac.il

מיקרוסקופיה וננוסקופיה אופטיות ביו-רפואיות, מערכות אינטרפרומטריות, דימות אופטי ותרפיה בעזרת ננו-חלקיקים בתאים ביולוגיים, חתימות אופטיות של סרטן ומחלת האלצהיימר, הולוגרפיה ודימות תלת ממדי לאפליקציות ביו-רפואיות.

 

 

ענת אוסקר, מזכירת מחלקה

בניין למחקר רב-תחומי, 309, טל' 6408123, פקס 6407939

 

 

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>